AL PRINCE AOFA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
AL PRINCE AOFA

WELCOME اهلا وسهلا بكل مشترك فى منتدى يارب يعجبكو انا حبيت اعمل المنتدى دة عشان كل واحد يكتب الى فى قلبو وعايزين نشوف اجمل الموضيع

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

انت عاوز ايه ؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الملاك الحائر

الملاك الحائر

انت عاوز ايه ؟ Empty
مُساهمةموضوع: انت عاوز ايه ؟   انت عاوز ايه ؟ Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 19, 2008 4:31 am

انا عندى كام سؤال موجة للشباب ولاكن اجابة الاشباب موجة للبنات انت عاوز تتجوز واحدة عاملة ازاى طبعا انت هترد على هتقولى عادى يعنى بنت زى اى بنت طيب انا عندى ليك البنات دى اختار واحدة 1فى بنت متبرجة وغير ملتزمة طبعا انت هتروح تتعرف عليها وتاخد رقم الموبايل وتكلمها وتزل كمان تقبلها طيب انت ممكن تجوزها طبعا انت هتقولى لالالالالالالالالالالا اتجوز مين طيب انصحها قولها تغير من نفسها من لبسها طبعا انت هتقولى وانا مالى طيب سبها لالالالالالالالالالالاانتى مش شيفها البنت ازاى زى القمر طيب اخطبها وتكون هدايتها على ايدك طبعا انت هتقولة طيب واثق فيها ازاى طيب انت عاوز اية 2فى بنت محجبا ومتديناوجميلا ولاكن فقيرا جداااااااااا طبعا انت هتقولى يعنى ابوها مين امها مين ابوه عندة اية بيشتغل اية عندة مشروع اشتغل فى هقول لا هتقولى طيب اخوها لى وسطا يشغلنى فى المكان الفلانى هقول لالالالالالالالالالا هتقولى لا ياستى وانا عاوز واحد ترفعنى لفوق هقول طيب وحجبها ودينها وجملها هتقولى لالالالالالالالالالالالالالالالا طيب انت عاوز ايه3 طيب فى بنت مش جميل وكن عندها فلوس كتير وابوها رجل اعمال واخوها صاحب مشاريع ولاكن سبق ليها الزواج طبعا انت هتقولى يعنى اصوم اصوم وافطر على واحد اتجوزت قبلى لالالالالالالالالالالالالاطيب انت عاوز اية 4بنت متدينا وجميلة ومنتقبة طبعا انت هتسئلنى عن العيلة هقولك من عيلة ميسورة الحال ولاكن مش متعلمة طبعا انت هتقولى طيب بقى اولادنا مين اللي هيعلمهم مين اللي هيزاكر لهم هقولك كل المدارس دلوقتى بتدى انجيليزى وفرنساوى ومش كلنا متمكن من الغات دى لالالالالالالالالالالالا مينفعش شوفى حد تانى طيب انت عاوز اية 5 فى بنت متعلمة ومتدينة ولاكن مش جميلة قوى طبعا انت هتقولى اشوفها الاول هقولك حقك شفتها اة طيب اية رائيك والله هى فعلا جميلة ومتدينة وبسيط قوى بس مش ملحظة انها قفل قوى محستيش ان دمها تقيل شوى انا والله مش عارفة اعمل اية منا سئلتك من الاول قلتلك انت عاوز اية ارجو من الشباب تجاوب على انت عاوز اية والبنات تاخد بالها من الاجابة وشكرا
bo0bo0.step up

bo0bo0.step up

انت عاوز ايه ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: انت عاوز ايه ؟   انت عاوز ايه ؟ Icon_minitimeالخميس يناير 01, 2009 7:08 am

مرسى على الموضوع queen queen I love you
anas belal

anas belal

انت عاوز ايه ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: انت عاوز ايه ؟   انت عاوز ايه ؟ Icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 11:33 am

ايه الموضوع الطويل ده انا مش فاضي Mad Mad Mad Mad (( شكرا ))
bo0bo0.step up

bo0bo0.step up

انت عاوز ايه ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: انت عاوز ايه ؟   انت عاوز ايه ؟ Icon_minitimeالجمعة فبراير 27, 2009 11:40 am

احنا دخلين المنتدى دة علشان نقول كل الفى قلبنا مش نقول انا مش فاضى
◊۩¯−ـ‗mAnDo‗ـ−¯۩◊

◊۩¯−ـ‗mAnDo‗ـ−¯۩◊

انت عاوز ايه ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: انت عاوز ايه ؟   انت عاوز ايه ؟ Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 11:31 am

كلامك صح
ومرسى على الكلام الجميل دة يا ميرنا

انت عاوز ايه ؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» للى عاوز يممممممممممممموت من الضحك ...هههههههههههههههههههه
» للى عاوز يممممممممممممموت من الضحك ...هههههههههههههههههههه